پلاتر اپسون مدل T7200

پلاتر SureColor SC-T7200 ساخت شرکت Epson عملکرد بسیار خوبی در زمینه ی چاپ اشکال گرافیکی پیچیده در محیط های CAD و GIS دارد.

پردازش تصویر قدرتمند و سرعت بالای چاپ نیاز بازار برای بهترین کارایی و انعطاف پذیری در زمنیه ی نیازهای کاربر را برآورده می کند.

هدهای چاپ اپسون با فن آوری PrecisionCore TFP نیازی به تعویض نداشته و به همراه جوهر UltraChrome XD بالاترین حد ممکن در عملکرد و ارزش خرید را به ارمغان می آورند.

SureColor SC-T7200 چاپگری 4 رنگ برای ابعاد بزرگ از سری SureColor SC-T شرکت اپسون است که برای چاپ دامنه ی وسیعی از اشکال گرافیکی با کیفیت بالا مانند CAD و GIS، چاپ برای کاربردهای تجاری، معماری، ساخت و ساز، مهندسی و محیط های آموزشی طراحی شده است.

به منظور افزایش هر چه بیشتر کارایی، SureColor SC-T برای پردازش سریع تصاویر از 1 گیگابایت RAM، هارد انتخابی 230 گیگابایت، و پردازنده ی 1.6 گیگاهرتزی مجهز شده است که چاپ فایل های حجیم را به صورت مستقیم از نرم افزارهای CAD را به سرعت انجام می دهد.

پلاتر اپسون مدل T7200


مدل دستگاه پلاتر اپسون مدل T7200
تکنولوژی چاپ PrecisionCore™ TFP print head
رزولشن چاپ 1440 × 2880
سرعت چاپ رنگی 28 ثانیه
سرعت چاپ سیاه و سفید 28 ثانیه
تعداد رنگ چهار عدد
مشخصات صفحه نمایش دارای صفحه نمایش 6.8 سانتی متری
قطر رول 254 میلی متر
میزان نویر 50 دسی بل
مصرف برق 53 وات در حالت کارکرد، 3 وات حالت آماده به کار
سایر مشخصات چاپ بدون حاشیه، دارای حافظه جانبی 1GB، قابلیت تعویض خودکار جوهر، دارای چند زبان تحت پوشش، سازگار با سیستم عامل Windows و MAc


منبع: فروش پرینتر